بي تو دلم گرفت بي تو دلم گرفت .

بي تو دلم گرفت

نخستين سامانه تجارت جهاني با رمز ارز به 42 زبان دنيا توسط هلدينگ رستاك

 

مديرعامل موسسه برگ زيتون از ارائه نخستين ارز ديجيتال ايراني با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: عرضه خصوصي اين رمز ارز ايراني از فردا به مدت ده روز آغاز مي شود.

عباس جم مديرعامل موسسه برگ زيتون در نشست خبري با حضور اصحاب رسانه  از راه اندازي نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به فضاي بين الملل خبر داد و گفت: عدم قانون گذاري مناسب و بي تدبيري طي اين مدت فرصت بهره مندي ايرانيان از فضاي ارز رمز ها را گرفت لذا اگر قرار باشد كشور ايران تحولي را رقم بزند، بايد به بازار بين المللي در بازار ارز ديجيتال بپيوندد.

 

وي با بيان اينكه آماده ايم كه آينده اي خوبي در زمينه ارز رمز در كشور را رقم بزنيم، افزود: براي عبور از تحريم ها با استفاده از رمز ارز ها سه ضلع نياز است كه نخستين آن "فناوري بلاك چين بومي" و مهترين موضوعي كه اگر بخواهيم يك توكن در كشور داشته باشيم.

 

بنابه گفته مديرعامل شركت برگ زيتون، مجموعه هاي مختلف در كشور با هزينه هاي زياد روي شبكه هاي خارجي از جمله اتريوم توكن منتشر كردند و بعد روي شبكه هاي ديگر اما به دليل چند برابر شدن كارمزد شبكه موفق به ادامه كار نشدند و موجب هدر رفتن سرمايه هايشان شد.

 

وي تصريح كرد: اگر مي خواهيم به شبكه بلاكچين جهاني بپيونديم در ابتدا بايد يك بلاكچين بومي داشته باشيم لذا در كشور هاي همجوار شركت برگ زيتون توانست پلتفرم گرافين را بومي سازي كرده و سورس آن هم به رايگان در اختيار شركت هاي دانش بنيان قرار مي دهد.

 

جم كاركرد هاي كيف پول ايراني را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسياري از كيف هاي پول در ايران اكنون بسته شده است و به همين خاطر بسياري از سرمايه ها از كشور رفت ، بنابراين بايد حتما كيف پول رمز پايه ايراني داشته باشيم، تا قابليت تعيين آدرس هاي بين المللي را داشته باشد.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون با تاكيد بر اينكه نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به شبكه هاي بين الملل را با بسياري از مشكلات كه وجود داشت راه اندازي كرديم، بيان كرد: جمعيت قابل توجهي در زمينه رمز ارزها فعاليت دارند اما به دليل نبود صرافي موفق به انتقال وجه نشده بودند لذا برگشت پول امكان پذير نبود بنابراين "صرافي برخط رمز پايه" ديگر خدمتي بود كه توسط اين شركت راه اندازي شده است.

اين كارآفرين در حوزه ديجيتال ادامه داد: صرافي بين المللي را در كشور استوني راه اندازي كرده ايم لذا با افتخار در صرافي بين المللي سريكس ?? به چهار كشور آمريكا، كانادا، انگليس و رژيم صهيونيستي سرويس نمي دهيم.

 

جم از ارائه رمز ارز ايراني bzb «نخستين ارز ديجيتال ايراني» با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: ابتداي سال ??  براي ارز bze توكن ارائه كرديم كه در ? صرافي بزرگ دنيا اين توكن پذيرفته شده است لذا از فردا همزمان با ميلاد امام رضا(ع) به مدت ?? روز با ?? هزار توكن bzb عرضه خصوصي در سايت https://zarnetwork.com آغاز مي شود و هركدام به قيمت ?? ميليون تومان است.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون معتقد است كه در آينده صادرات و واردات از طريق bze انجام شود و بازگشت پول به راحتي صورت مي گيرد.

وي اضافه كرد:  در ?? بهمن سال گذشته توكن bze را به مبلغ ?? ريال عرصه كرديم و طي مدت ? ماه قيمت آن به ?? تومان رسيده است؛ مرام نامه شبكه زر در زر نتورك قابل دسترسي است.

 

دكتر عباس جم در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبني براينكه چه اطميناني وجود دارد كه اين رمز ارز همانند ديگر ارز هاي ديجيتال ايراني با شكست مواجه نشود؟ گفت:  ارزهاي قبلي نقد شوندگي بسيار سختي داشتند اما bze را به تتر مي توانيد تبديل كنيد و اينكه اين رمز ارز با پشتوانه بيمه همراه است.

 

اين كارآفرين حوزه ديجيتال در پايان با اشاره به رشد بازار تجارت با ارز هاي ديجيتالي تاكيد كرد: براي ورود كشورمان به اين حوزه در جهت دور زدن تحريم ها يك همت مضاعف مي طلبد كه بايد همه با هم دست به دست دهيم و بدون هر نگاه منفعت طلبانه در اين حوزه فعاليت كنيم.

 

مهندسان ايراني پيشرو در زمينه كيف پول ديجيتال

 

حسين جرئتي، رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك نيز در ابتداي اين جلسه با اشاره به راه اندازي نخستين بلاك چين ايراني توسط موسسه برگ زيتون در ايران بيان كرد: با تلاش مهندسان ايراني امنيت رمز ارزها و كيف پول امن نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ايجاد شده است، شايان ذكر استدر دنيا كيف پول هاي نرم افزاري رمز ارز كه پيام رسان داشته باشد تعداد كمي داريم اما شبكه زر اين كار را انجام داده است.

 

رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك افزود: كيف پول نرم افزاري يك محيط امن براي ذخيره و انتقال رمز ارز است كه با سيستم عامل هاي اندرويد و ios بر روي تلفن هاي همراه كار ميكند،ايشان همچنين اضافه كردند ممكن است ارزها در كيف هاي نرم افزاري رمز ارز دچار مشكل شود اما در كيف پول سخت افزاري امنيت بسيار بالائي وجود دارد.

 

اين كارآفرين نمونه عرصه ديجيتال با تشريح امكانات كيف پول هاي نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ، تاكيد كرد: در كيف پول هاي ما مولتي ساين بودن جز امكانات مهم است كه امكان دسترسي ? نفر يا چند نفر در كيف پول وجود دارد و چند نفر با هم ميتوانند با خيالي آسوده يك سرمايه را در يك كيف پول ذخيره كنند و دسترسي به آن نيازمند داشتن همزمان تمام رمزهاي همه افراد است درست مانند حساب هاي بانكي دو يا چند امضا و هر كدام رمز خودشان را دارند ، وي افزود در كيف پول هاي سخت افزاري ايراني قابليت otp پياده سازي شده است ، بدين صورت كه پس از پيكربندي كيف پول آن را به يك شماره تلفن همراه متصل مينمائيد و كاربر پس از ورود رمز يك رمز يكبار مصرف از طريق پيامك بر روي گوشي تلفن همراه خود دريافت ميكند و با وارد كردن آن به كيف پول وارد و به ارزهاي ذخيره شده در آن دسترسي خواهد داشت كه اين موضوع فقط در كيف پول رمز پايه سخت افزاري ايراني جهت به حداكثر رساندن امنيت سرمايه ها پياده سازي شده است درست همانند رمز پوياي سيستم بانكي كشور.

 

به گفته حسين جرئتي مديرعامل هلدينگ رستاك ، نخستين سامانه تجارت جهاني با رمز ارز به ?? زبان دنيا توسط هلدينگ رستاك ايجاد شده كه در شرايط تحريم اقدام خوبي به شمار مي رود و برگشت هزينه كالا و محصولات در صادرات خارجي با اين سامانه حل مي شود.

 

وي در پايان تصريح كرد: از نخستين باشگاه رمزپايه كشور به زودي رونمايي مي شود و در اين باشگاه بدون نياز به سخت افزارهاي گران قيمت و برق زياد ارز ديجيتال را مردم مي توانند استخراج كنند.


برچسب: ارز ديجيتال ايراني ارز ديجيتال رمزپايه هلدينگ رستاك شبكه زر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۳:۴۶ توسط:sam موضوع:

نكات كاربردي تعمير تلويزيون ال جي

نكات كاربردي تعمير تلويزيون ال جي

گاهي پيش مي‌­آيد كه مي‌­خواهيم بدانيم عمر مفيد تلويزيون چقدر است. روزي كه يك تلويزيون نو مي­‌خريم، ممكن است در حد چند دقيقه در مورد مدت زمان كاركرد دستگاه و عمر آن تحقيق كنيم. دوست داريم بدانيم اين دستگاه جديد و هيجان انگيز، تا چند سال همراه ما خواهد بود! هيچ يك از ما انتظار نداريم كه دستگاهمان دچار مشكل شود و اگر تلويزيون دوست داشتني­مان ايرادي پيدا كند، تازه دغدغه‌ي تشخيص صحيح ايراد، يافتن قطعه‌ي اصلي و درخواست تعمير از يك كارشناس حرفه‌اي شروع مي شود! ممكن است براي اينكه بتوانيم اطلاعاتي در مورد نوع ايراد يا صحت هزينه‌ي اعلام شده از سوي تعميركار كسب كنيم، به پرس و جو و تحقيق نيز بپردازيم.
هدف اين راهنما، شرح برخي ايرادات شايع تلويزيون است. در صورتي كه تلويزيون شما دچار يكي از اين ايرادات شده است، مي‌­توانيد از علت آن آگاه شويد و در صورت نياز براي تعمير تلويزيون ال جي توسط كارشناسان اقدام نماييد.

چرا تصوير تلويزيون ال جي قطع مي­‌شود؟

عدم نمايش تصوير تلويزيون مي‌­تواند دلايل زيادي داشته باشد. اگر تصوير و صدا هر دو قطع شده، ممكن است مشكل عدم دريافت سيگنال از دستگاه جانبي و يا آنتن باشد. در اين صورت لازم است شرايط آنتن و يا دستگاه جانبي را بررسي كنيد. لازم به ذكر است، زماني كه شما تصوير علامت ها و حتي همان پيغام «بدون سيگنال» را بر روي تلويزيون مشاهده مي‌كنيد، به معني اين است كه دستگاه سالم مي‌باشد و به هر علتي دريافت سيگنال انجام نمي­‌شود.
در صورتي كه پي برديد مشكل از تلويزيون است، ايراد مي­تواند به دليل مشكلات پنل و يا منبع نور دستگاه باشد.گاهي نيز ايراد به دليل بروز خطا در برد است. در اين شرايط نياز است دستگاه از سوي كارشناس فني بازديد شود و اقدام لازم براي تعمير تلويزيون ال جي صورت گيرد. براي تعميرات تلويزيون ال جي و رفع ايراد عدم نمايش تصوير، گاهي نياز به تعويض قطعات و در مواردي نيز تعمير قطعات مي­باشد.

زماني كه تلويزيون ال جي روشن نمي‌­شود، چه اقدامي انجام دهيم؟

در صورتي كه تلويزيون ال جي روشن نمي­شود، دوشاخه‌ي برق تلويزيون را براي مدتي، به منظور تست، به صورت مستقيم به پريز برق متصل نماييد. زيرا ممكن است ايراد از محافظ برق باشد. اگر همچنان تلويزيون روشن نمي‌شود، توجه نماييد دستگاه‌هاي جانبي كه معمولا باعث ايجاد نويز و اختلال در عملكرد دستگاه مي شود را از تلويزيون جدا كنيد.

بهتر است تلويزيون را از روي كليد پاور پنل تلويزيون نيز روشن كنيد. چراكه ممكن است ايراد از كليد پاور كنترل باشد و فرمان صحيح را براي روشن شدن به تلويزيون ارسال نكند. اما چنانچه اين موارد را بررسي كرده­ايد و دستگاه باز هم روشن نمي­شود، ايراد اغلب به دليل مشكل بردهاي دستگاه است. البته گاهي نيز مشكل ماژول مي‌­باشد.

توصيه مي­‌شود در اين شرايط براي تعمير تلويزيون ال جي توسط متخصص در پي راه چاره باشيد، تا مشكل دستگاه سريع تر رفع شود.

دليل مشاهده‌­ي نقطه بر روي تصوير تلويزيون ال جي چيست؟

مشاهده‌ي نقاط تيره يا روشن بر روي صفحه­‌ي تلويزيون، نشانه­‌ي مشكل پيكسل‌ها يا منبع نور دستگاه مي‌­باشد. گاهي پيكسل‌ها مي‌­سوزد و يا به صورت روشن يا چشمك زن باقي مي‌­ماند. اگر شما اين نقاط را بر روي تصوير همه­‌ي ورودي‌ها (آنتن،HDMI, USB ) مشاهده مي­‌كنيد، ممكن است ماژول يا همان پنل تلويزيون دچار مشكل شده باشد. معمولا مشكل پيكسل‌ سوختگي و پيكسل خاموش تا حدي كه شامل ايراد سه عدد پيكسل باشد، نياز به تعمير ندارد؛ زيرا باعث ايجاد مشكل جدي در تصوير نشده است. اما در صورت مشاهده‌ي حتي يك نقطه و پيكسل روشن، دستگاه نياز به بررسي دارد.

زماني كه تصوير تلويزيون پرش دارد، چه اقدامي انجام دهيم؟

پرش تصوير در صورتي كه در يك ورودي مشاهده شود، مربوط به تصوير همان ورودي و يا كابل ارتباطي از دستگاه جانبي تا تلويزيون ال جي مي‌باشد. اما در صورتي كه تصوير تمامي ورودي­‌ها (آنتن، HDMI, USB ) دچار پرش و لرزش مي‌شود، نياز است دستگاه براي بررسي بيشتر از سوي تكنسين بازديد شده، و در صورت نياز تعمير تلويزيون ال جي انجام شود. اين ايراد نيز معمولا به دليل مشكل ماژول، برد تغذيه، برد اصلي و يا برد كنترل مي‌­­باشد.

چرا رنگ تصوير تلويزيون ال جي غير طبيعي مي‌­شود؟

گاهي به دليل تنظيمات اشتباه، و يا تغيير غير تخصصي تنظيمات تصوير، رنگ‌ها به صورت غير طبيعي مشاهده مي‌­شود. براي انجام صحيح تنظيمات تصوير و گزينه‌هاي رنگ به قسمت تنظيمات تصوير رجوع كنيد.
اما در صورتي كه بر روي تصوير تمامي ورودي­ها (آنتن، HDMI, USB )  لكه‌هاي رنگي و يا ادغام رنگ ايجاد شده است، بهتر است براي بررسي دقيق، از كارشناسان تعمير تلويزيون ال جي كمك بگيريد. اين ايراد ممكن است به دليل مشكل ماژول (پنل) يا برد اصلي پديد آيد.

زماني كه تصوير تلويزيون ال جي به دليل ضربه يا آب خوردگي مشكل دارد، چه بايد كرد؟

زماني كه يكي از موارد ضربه‌­ خوردگي، آب­خوردگي و ترك­ خوردگي پنل اتفاق مي‌­افتد، تصوير به شكل غير­طبيعي نمايش داده مي­‌شود و گاهي خط و خطوط و يا ادغام رنگ مشاهده مي­‌شود. مشخص است كه دليل آن، ايراد پديد آمده براي ماژول تلويزيون است. بنابراين نمي‌توانيم به شما راهكاري پيشنهاد دهيم، غير از اينكه براي تعمير تلويزيون ال جي و تعيين دقيق ميزان آسيب ديدگي دستگاه، از تعميركاران مجاز كمك بگيريد.

علت عدم عملكرد كليدهاي تلويزيون يا اصطلاحا “هنگ كردن دستگاه” چيست؟

گاهي تلويزيون روشن مي‌­شود اما هيچ عملكردي ندارد و به اصطلاح هنگ مي­‌كند. در اين شرايط لازم است دستگاه‌هاي جانبي را از تلويزيون جدا كنيد، تا در صورت ايجاد نويز و اختلال بر روي تلويزيون، متوجه اين موضوع شويد. البته بهتر است عملكردها را با كليدهاي پنل تلويزيون نيز بررسي كنيد. زيرا ممكن است كنترل ايراد داشته باشد و سيگنال اشتباه به دستگاه ارسال كند. در صورت بررسي اين موارد، چنانچه ايراد همچنان وجود دارد، دليل ايراد مي‌تواند بردهاي تلويزيون به ويژه برد اصلي (Main)  ­باشد. در اين حالت تلويزيون شما نياز به تعمير دارد!

منبع : http://kardorosttamir.com/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۸:۵۱ توسط:sam موضوع:

لنت ترمز پرايد را از بهترين ها بخريد

خريد لنت ترمز پرايد براي صاحبان اين خودرو همواره  چالش برانگيز بوده است. وجود مارك­ها و برند­هاي مختلف با قيمت­هايي متفاوت همواره پرايد سواران را با مشكلاتي در انتخاب لنت ترمز مناسب مواجه كرده است. ديگر لازم نيست تا نگران خريد لنت ترمز پرايد باشيد! تيگران مشكل شما را حل كرده است! لنت ترمز تيگران يك محصول ايراني با كيفيّت مي­باشد كه همواره توانسته است تا خريداران خود را راضي نگاه دارد. چنانچه قصد خريد لنت ترمز را داريد مي­توانيد به اين برند نام آشناي ايراني در اين زمينه اعتماد كنيد. در اين مقاله قصد داريم تا شما را بيشتر با اين لنت ترمز با كيفيّت آشنا كنيم. پس چنانچه قصد خريد لنت ترمز پرايد را داريد در اين مقاله با ما همراه باشيد.

لنت ترمز پرايد

چرا بايد به تيگران در زمينه­ ي خريد لنت ترمز پرايد اعتماد كنيم؟

گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت با استفاده از بهترين تكنولوژي­هاي روز دنيا و با بهره بردن از تجربه­ي چندين ساله­ي خود در زمينه­ي توليد لنت ترمز پرايد اقدام به توليد لنت ترمز تيگران نموده است تا شما عزيزان با خيالي راحت اقدام به خريد اين انت ترمز پرايد با كيفيّت نماييد. تيگران يك محصول تماماً ايراني محسوب مي­شود و با استفاده از تكنولوژي­هاي روز دنيا و از بهترين موادّ ممكن ساخته شده است تا شما عزيزان ار كيفيّت بي نظير آن بهره­مند شويد.

لنت ترمز پرايد تيگران چه ويژگي­هاي مهمي‌دارد؟

لنت ترمز تيگران با استفاده از بهترين موادّ اوّليه ساخته شده است و اين لنت ترمز نتيجه­ ي سال­ها تجربه­ي صنعت گران ايراني در زمينه­ي توليد لنت ترمز پرايد مي­باشد و در ساخت آن از تكنولوژي­هاي روز دنيا استفاده شده است. با استفاده از اين لنت ترمز  شما قادر به ترمز گيري در سخت­ترين شرايط جغرافيايي خواهيد بود و هيچگونه مشكلي را در اين زمينه تجربه نخواهيد كرد. همچنين، با استفاده از اين لنت ترمز شما به حفظ سلامتي سيستم ترمز اتومبيل خود نيز كمك خواهيد كرد زيرا با استفاده از اين لنت ترمز پرايد ديگر ديسك­هاي ترمز شما دچار ساييدگي نخواهند شد و شما مي­توانيد با خيالي آسوده در شرايط مختلف از قدرت و دقّت اين لنت ترمز نهايت بهره را ببريد. لازم به ذكر است كه اين لنت ترمز از موادّي كاملاً سازگار با محيط زيست ساخته شده است و شما با استفاده از اين لنت ترمز مي­توانيد علاوه بر بهره بردن از ويژگي­هاي بسيار آن، به حفظ محيط زيست كمك نماييد. اين لنت ترمز به دليل طراحي منحصر به فرد خود و موادّي كه در ساخت آن استفاده شده است فاقد هرگونه­ي صداي نا هنجار و بوي آزار دهنده مي­باشد و شركت توليد كننده­ ي لنت ترمز تيگران اين تضمين را به شما مي­دهد كه در استفاده از اين لنت ترمز با كوچك­ترين مشكلي از اين نظر مواجه نخواهيد شد.

لنت ترمز تيگران

ويژگي­هاي ساختاري لنت­ ترمز پرايد تيگران چه مواردي هستند؟

لقمه­ ي اين لنت ترمز از بيش از ??? نوع مادده ­ي مختلف ساخته شده است تا شما عزيزان در استفاده از اين لنت ترمز از بيشترين ضريب اصطكاك بهره­مند شويد و بيش از پيش از يك ترمز نرم و دقيق لذّت ببريد. شناسايي موادّ دقيق به كار رفته در اين لنت ترمز حاصل زحمات شبانه روزي مهندسان و متخصّصين اين شركت مي­باشد تا اين لنت ترمز از اين طريق بتواند به راحتي با نمونه­هاي خارجي به رقابت بپردازد. همچنين، صفحه­ي پشتي اين لنت ترمز پرايد از بهترين آلياژ­هاي فلزّي ساخته شده است و استحكام آن در آزمايشات مختلف ثابت گرديده است تا شما عزيزان هيچ­گونه نگراني را در رابطه با امكان ترك خوردگي اين قسمت از لنت ترمز پرايد نداشته باشيد و با خيالي آسوده از آن استفاده كنيد. لازم به ذكر است كه چمفر اين لنت ترمز به گونه­اي طرّاحي شده است كه موجب مي­شود كه سطح مقطع لنت ترمز تيگران به مقدار چشم­گيري كاهش پيدا كند تا خريداران اين لنت ترمز از يك ترمز گيري نرم بهره­مند شوند.

ارائه­  گارانتي تعويض يك ماهه بر روي لنت ترمز پرايد

 سازندگان لنت ترمز تيگران به ساخته­ي خود ايمان دارند و بر اين باورند كه اين لنت ترمز حتي از لنت­هاي خارجي نيز به مراتب بهتر مي­باشد. به همين دليل است كه اين شركت بر روي تمامي‌محصولات خود يك ماه گارانتي تعويض را در نظر گرفته است تا شما عزيزان با خيالي راحت ­تر اين لنت ترمز  با كيفيّت را انتخاب كنيد و از بازده آن نهايت لذّت را ببريد. چنانچه تا مدّت يك ماه اين لنت ترمز دچار ايراداتي همچون توليد بو، دود و يا صداي ناهنجار شود، شركت سازنده­ اين محصول را با محصولي جديد و بدون ايراد جايگزين خواهد كرد. زيرا سازندگان اين لنت به كيفيّت آن ايمان دارند و در تلاش هستند تا رضايت شما مشتريان عزيز در تمامي‌زمينه­ها تأمين گردد. بد نيست بدانيد كه لنت ترمز پرايد تيگران اوّلين لنت ترمز در سطح ايران مي­باشد كه از گارانتي تعويض برخوردار است و اين امر نشان دهنده­ي عزم راسخ سازندگان اين لنت ترمز براي رقابت در سطوح بالا­تر مي­باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۴:۵۷ توسط:sam موضوع:

ملزومات برگزاري وبينار چيست؟

موارد مهمي وجود دارد كه پيش از برگزاري وبينار و كلاس آنلاين بايد آن‌ها را مد نظر قرار بدهيد. در اين مطلب ملزومات برگزاري وبينار و يك از پلتفرم هاي عالي جهت برگزاري كلاس مجازي را معرفي مي كنيم.

1. مدت زمان برگزاري وبينار

زمان اغلب وبينارها بين 45 تا 60 دقيقه و ساختار اغلب آن‌ها به اين ترتيب است كه ميزبان يك موضوع مشخص را معرفي مي‌كند، دقايقي به پرسش و پاسخ مي‌گذرد و در نهايت به يك sales pitch (سخنراني كوتاه براي ترغيب مخاطب به خريد) ختم مي‌شود.

بنابراين ابتدا بايد يك موضوع مشخص براي وبينار خود پيدا كنيد. اين موضوع بايد مورد علاقه مخاطبانتان باشد، لذا بهتر است كه نگاهي به پرسش‌هاي رايج مشتريان و دنبال كنندگان كنوني خود داشته باشيد و ببينيد كه چه موضوعات و مسائلي بيشتر مطرح شده‌اند. اگر به دنبال استفاده از وبينار در راستاي بازاريابي و فروش هستيد موضوع آن بايد با كسب‌وكار شما مرتبط باشد.

پس از تعيين موضوع، بايد رئوس مطالب آن را مشخص كنيد و سپس با استفاده از برنامه‌هايي مانند پاورپوينت، يك مجموعه اسلايد براي آن بسازيد. دقت كنيد كه براي تبليغ وبينار نيز بايد يك برنامه بازاريابي داشته باشيد. به عنوان نمونه در اين راستا مي‌توانيد از ايميل، شبكه‌هاي اجتماعي، وب‌سايتتان و تبليغات پولي استفاده كنيد. پس از پرداختن به اين جزئيات مي‌توانيد به سراغ مسائل فني برويد.

2. ملزومات فني برگزاري وبينار

مسائل فني كه بايد براي برگزاري وبينار به آن‌ها توجه داشته باشيد عبارت‌اند از:

- پلتفرم وبينار

يكي از اولين اقدامات فني، انتخاب پلتفرم يا يك سرويس دهنده براي برگزاري وبينار است. خوشبختانه در اين زمينه كمبودي وجود ندارد و گزينه‌هاي متنوعي (از رايگان گرفته تا پلتفرم‌هايي با هزينه‌هاي بسيار بالا) در دسترس قرار دارد.

تقريباً تمامي پلتفرم‌هاي پولي، امكانات تعاملي مانند گفتگوي زنده، نظرسنجي و امكان به اشتراك گذاري صفحه نمايش و وبكم را در اختيار ميزبان قرار مي‌دهند. به علاوه، اين امكان را نيز به شما مي‌دهند تا وبينار را ضبط كنيد و براي آن برنامه بازپخش تعيين كنيد. قيمت هر سرويس عمدتاً بر اساس تعداد شركت كنندگان در وبينار تعيين مي‌شود.

البته چنانچه بودجه محدودي داريد مي‌توانيد از قابليت پخش زنده شبكه‌هاي اجتماعي مختلف و از جمله يوتيوب نيز استفاده كنيد. مشكلي كه در رابطه با اين پلتفرم‌ها وجود دارد اين است كه اساساً براي برگزاري وبينار ساخته نشده‌اند و لذا هر كدام شما را با محدوديت‌هاي خاصي روبرو مي‌كنند.

يكي از پلتفرم هاي كه شما مي توانيد كلاس خود را به رايگان در آن ايجاد كنيد پلتفرم برگزاري وبينار ايلرنو (elearno.ir) مي باشد.

در ايلرنو مي توانيد در 30 ثانيه كلاس آنلاين ايجاد كنيد.

- دوربين

مورد ديگري كه به آن نياز داريد يك دوربين است تا مخاطبانتان بتوانند شما را ببينند. از اين طريق، امكان ايجاد رابطه بهتر و نزديك‌تري با مخاطب فراهم مي‌شود و برند شما شخصيت پيدا مي‌كند.

چنانچه دوربين مناسبي در دسترستان نيست مي‌توانيد از وبكم لپ‌تاپتان استفاده كنيد، اما توجه داشته باشيد كه وبكم داخلي لپ‌تاپ كيفيت و امكانات زيادي ندارد. به علاوه، مي‌توانيد از يك دوربين يا وبكم USB بهتر استفاده كنيد تا كنترل بيشتري بر روي موقعيت دوربين داشته باشيد. دقت كنيد كه كيفيت تصوير در وبينار بسيار مهم است و وجود تنظيمات بيشتر در دوربين انتخابي شما مي‌تواند به عامل مهمي در جذابيت و بهبود هرچه بيشتر آن تبديل شود.

- ميكروفون

ميكروفون ابزار ديگري است كه در برگزاري وبينار به آن نياز خواهيد داشت. در اينجا نيز همانند دوربين، گزينه‌هاي متنوعي در دسترس شماست كه با توجه به بودجه و تمايل خودتان مي‌توانيد انتخاب كنيد؛ فقط دقت داشته باشيد كه ميكروفون‌هاي داخلي به دليل كيفيت پايين و نويز بالا به هيچ وجه گزينه مناسبي محسوب نمي‌شوند.

- ارتباط اينترنتي

سرعت اينترنت شما نقش مهمي در رواني و كيفيت وبينارتان خواهد داشت. حالت ايده آل، سرعت دانلود و آپلود بين 4Mbps و ترجيحاً 15Mbps است.

سرعت اينترنت خود را با ابزارهايي مانند سايت SpeedTest.net امتحان كنيد و در صورت لزوم با سرويس دهنده خود در مورد افزايش آن گفتگو كنيد.

منبع: پلتفرم برگزاري وبينار و كلاس مجازي ايلرنو (elearno.ir)


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۹:۳۸ توسط:sam موضوع:

دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ

دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ

امروز ميخواهيم نگاهي به يكي از بهترين دانشگاه هاي روسيه در زمينه تحصيلات عاليه داشته باشيم يعني دانشگاه پاولوف روسيه . اين دانشگاه كه در ماه سپتامبر سال 1897 تاسيس شده است، يك موسسه وقف شده براي تحصيلات عاليه عمومي ميباشد كه واقع شده در محيط شهري كلان شهر بزرگ سن پترزبورگ ( كه حدود پنج ميليون نفر جمعيت دارد) است.

اين دانشگاه يك سنت قديمي و پر افتخار در تربيت دانشجويان روسي و بين المللي دارد. بيش تر از 35000 فيزيك دان از اين  دانشگاه فارق التحصيل شده اند. از زمان آغاز برنامه قبول دانش جويان بين المللي در 1947 ، بيشتر از 3500 فارق التحصيل بين المللي از بيش از 50 كشور در سراسر جهان موجود است. در حال حاضر نيز پنج هزار دانشجو در اين دانشگاه مشغول به تحصيل ميباشند.

 در ابتدا اين دانشگاه به عنوان موسسه پزشكي براي زنان تاسيس شد كه در ابتدا فقط زنان را به عنوان دانشجو ميپذيرفت ولي امروزه مردان هم ميتوانند در اين دانشگاه تحصيل كنند . اين اولين موسسه در روسيه و اروپا بود كه براي زنان فرصتي فراهم ميكرد تا به تحصيلات عاليه بپردازند.

اين دانشگاه در 1936 نام اولين موسسه پزشكي را به افتخار برنده جايزه نوبل، ايوان پاولو را بر خود گذاشت. در سال 1994 اين موسسه به عنوان دانشگاه پزشكي شناخته شد و نام دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پتزبورگ را دريافت كرد. اين دانشگاه تنها دانشگاهي است كه درمانگاهي پلي كلينيك در محدوده خود دارد كه سالگرد 180 سالگي اين درمانگاه  را در سال 2015 جشن گرفت. اين دانشگاه به طور قابل توجهي به رشد علم پزشكي و خدمات بهداشتي در روسيه كمك كرده است.

دانشكده ها و كاركنان

اين دانشگاه داراي 112 گروه آموزشي تقسيم شده در يازده دانشكده ميباشد كه شامل دانشكده هاي پزشكي، دندانپزشكي، پزشكي ورزشي، فرهنگ تطبيقي تربيت بدني، اطفال، روانشناسي باليني، دانشجوهاي خارجي، مدرسه تحصيلات عاليه پرستاري، تحصيلات پس از فارق التحصيلي، تحصيلات پيش دانشگاهي ميباشد. اين دانشگاه نرخ خوبي از كارمندان دانشكده خوب آموزش ديده شده و بسيار تحصيل كرده مجهز به تكنولوژي مدرن فراهم ميكند. هم چنين به حد كافي اعضاي غير متخصص فراهم ميكند تا محيطي خود آموز براي دانشجويان فراهم آورد.

ny1s_x2.jpg

روش تدريس

در اين دانشگاه تدريس به زبان انگليسي انجام ميشود و اين دانشگاه معتقد به روش تدريس تطبيقي منحصر به فرد است كه مبتني بر تركيبي از بهترين سنت هاي آموزشي پزشكي روسيه با روش هاي سيستم آموزش غربي است. اين دانشگاه به عنوان محلي براي آموزش متخصصين در سراسر دنيا شناخته شده است. آموزش در اين دانشگاه مبتني بر مفهوم سيستم چند مرحله اي تربيت متخصصين در برنامه هاي داراي مرحله هاي متفاوت آموزش پزشكي است. موارد موجود شامل تربيت آموزش دانشگاهي، تربيت در برنامه هاي تحصيلات عاليه و هم چنين شامل تربيت پس از فارق التحصيلي دكتر ها ميباشد.

 

هزينه تحصيل در روسيه

 

شهريه دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پتزبورگ بسيار به صرفه و اقتصادي ميباشد كه در جدول زير ميتوانيد آنرا مشاهده كنيد.

دانشگاه پاولوف روسيه

شهريه سالانه

هزينه هتل دانشجويي سالانه

هزينه كل سالانه

كل هزينه شش سال

شهريه دانشگاه به دلار

4500 دلار

600 دلار

5100 دلار

30600 دلار

قيمت به تومان(حدودي)

116ميليون

15.5 ميليون

131.5 ميليون

790 ميليون براي 6 سال

دوره هاي مقدماتي ده ماهه

2500 دلار

600 دلار

3100 دلار

80 ميليون تومان

 

پرديس دانشگاه

پرديس دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پترزبورگ درقسمت مركزي شهر در يك فضاي سبز كه شامل رنگ هاي سبز بهاري و رنگ هاي زرد پاييزي ميباشد و مسافتي حدود 40 هزار متر مربع را در بر ميگيرد. در محدوده آن 50 ساختمان زيبا با معماري شگفت انگيز وجود دارد.

نحوه ثبت نام و قبولي در دانشگاه

اگر ميخواهيد در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ ثبت نام كنيد، پس بايد در امتحان ورودي ملي واجد شرايط بودن( ان اي اي تي) ثبت نام كنيد. ولي بايد اين را به خاطر بسپاريد كه فقط لازم است در امتحان قبول شويد. قبولي در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ بر اساس يك دوره مشاوره و رشد آموزشي است. به دانشجويان توصيه ميشود نكات گفته شده را بخوانند تا از رد شدن در امان باشند. به شما يك فرم درخواست داده ميشود تا دانشكده موردنظر خود را انتخاب كنيد. وقتي نامه پيشنهاد را دريافت كرديد، براي استفاده هاي بعدي آن را پيش خود نگه داريد. سپس بايد شهريه ورود به دانشگاه يا كالج را بپردازيد. پس از پرداخت هزينه دانشگاه براي ورود به دانشگاه پاولوف بايد براي ويزا اقدام كنيد. يك ويزا براي تحصيل در دانشگاه پزشكي پاولوف روسيه دريافت كنيد. و حالا يك پرواز با هواپيما به روسيه براي خود رزرو كنيد.

مدارك مورد نياز

قبل از درخواست براي ورود به دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه پزشكي سن پترزبورگ فراموش نكنيد كه مدارك زير را با خود همراه داشته باشيد:

پاسپورت ( با حداقل 18 ماه اعتبار)

مدرك 10 ام و برگه مهر

مدرك 12 ام و برگه مهر

مدرك تولد

10 قطعه عكس به اندازه مناسب پاسپورت

نامه دعوت رسمي از دانشگاه پاولوف

تاييد تمام مدارك توسط وزارت امور خارجه كشورتان

قانوني شدن تمام مدارك توسط سفارت روسيه

هزينه هاي ويزا

رسيد بانكي پرداخت هزينه اولين سال تحصيلي

مدارك تست ايدز

مزاياي تحصيل در روسيه

عدم وجود آزمون ورودي براي ورود به دانشگاه ( فقط آزمون نيت

موسسات

موسسه تحقيقات نفرولوژي

موسسه تحقيقات پالمونولوژي

موسسه يادبود رايزا گورباچوا براي آنكولوژي و هماتولوژي و ترنسپلنت كودكان

موسسه جراحي صورت و تحقيقات دندانپزشكي ماكسيلو

موسسه فارماكولوژي والدمن

موسسه قلب وعروق

مراكز تحقيقي

مركز تحقيقي علمي

مركز پزشكي

مركز تحقيق منطقه اي ناركولوژي و سايكوفارماكولوژي

مركز علمي و روش شناسي پزشكي مولكولي فدراسيون روسيه

مركز فاز هاي اوليه آزمايشات كلينيكي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۶:۴۱ توسط:sam موضوع:

قيمت خريد آپارتمان در خيابان بغداد استانبول

قيمت خريد آپارتمان در خيابان بغداد استانبول

شايد درست باشد كه بيان كنيم، استانبول راهي براي سرمايه گذاري سودآور در املاك و مستغلات است. در بسياري از مواقع، مشتريان بين المللي، هنگام خريد ملك در استانبول با مسائل عمده اي روبرو مي شوند. اما با دريافت مشاوره هاي لازم در اين خصوص، مي توان به يك خريد مناسب و سرمايه گذاري هيجان انگيز دست يافت.

از سال 2012 دولت تركيه، هدف خود را به صورت گسترده در سرمايه گذاري املاك و مستغلات قرار داده است. اين پتانسيل براي رشد بخش املاك و مستغلات تركيه توجه سرمايه گذاران خارجي را براي خريد ملك جلب كرده است.

اصلاحات اخير قانونگذاري، سرمايه گذاري در املاك و مستغلات در تركيه را آسان و سودآورتر كرده است. اصلاحاتي مانند ثبت زمين، قانون رهن و بازنگري قوانين مالياتي براي بهبود رقابت در بخش املاك و مستغلات تركيه طراحي شده است تا بسياري را جذب سرمايه گذاري و دريافت پاسپورت تركيه كند.

نظرسنجي ها نشان مي دهد كه علاقه جهاني به بخش املاك و مستغلات تركيه افزايش يافته است و املاك استانبول به عنوان جذاب ترين بازار سرمايه گذاري در اروپا مطرح شده است كه توانسته است سرمايه زيادي را جذب نمايد.

 

خريد آپارتمان در استانبول

خيابان بغداد يكي از خيابان هاي لوكس و معروف استانبول كه بين ترك ها به “خيابان” معروف است. خيابان بغداد استانبول در بخش آسيايي استانبول قرار گرفته و حدود ?? كيلومتر طول دارد كه در موازات درياي مرمره كشيده شده است.

 

ba?dat caddesi sat?l?k daire fiyatlar? istanbul-baghdad-street-apartment-prices قيمت آپارتمان در خيابان بغداد استانبول قيمت آپارتمان يك خوابه در خيابان بغداد قيمت آپارتمان دو خوابه در خيابان بغداد قيمت آپارتمان سه خوابه در خيابان بغداد قيمت آپارتمان چهار خوابه در خيابان بغداد قيمت آپارتمان پنج خوابه در خيابان بغداد 1 خوابه 2 خوابه 3 خوابه 4 خوابه 5 خوابه

ويوو و چشم انداز زيباي واحد هاي لوكس خيابان بغداد استانبول

 

اين خيابان يكي از باكلاس ترين و قديمي ترين خيابان هاي استانبول است و سرتاسر اين خيابان مملو از كافه، رستوران و برندهاي مشهور و بين المللي است. خيابان بغداد از شرق و غرب به دو منطقه مشهور استانبول، يعني كاديكوي و مال تپ منتهي مي شود و از نظر شهرت و اعتبار هم رده خيابان استقلال در بخش اروپايي استانبول است. بخش زيادي از خيابان بغداد يك طرفه است و با خيابان هاي چنار سر به فلك كشيده فضايي بسيار دلنشين براي قدم زدن و خريد به وجود آورده است.

 

قيمت آپارتمان هاي يك خوابه در خيابان بغداد استانبول از حدود 900 هزار لير شروع مي شود و تا مبلغ 1.9 ميليون لير در بهترين منطقه ها متغيير مي باشد.

 

قيمت آپارتمان هاي دو خوابه در خيابان بغداد استانبول از حدود 950 هزار لير در آپارتمان هاي معمولي تا 3 ميليون و 250 هزار لير در آپارتمان هاي لوكس متغيير مي باشد.

 

آپارتمان هاي سه خوابه يكي از بيشترين تعداد آپارتمان هاي موجود در اين منطقه است چراكه بسياري از آپارتمان هاي اين منطقه ويژه خانواده هاي ترك و متناسب با سبك زندگي آنها ساخته شده است و بخاطر همين موضوع تعداد زيادي واحد سه خوابه وجود دارد. قيمت آپارتمان هاي سه خوابه در خيابان بغداد استانبول از حدود 1.5 ميليون لير در آپارتمان هاي معمولي تا 8 ميليون لير در پروژه هاي فوق لوكس و با ديد عالي از دريا و جزار استانبول مغيير مي باشد.

 

نكات مهم پيش از خريد آپارتمان در استانبول

اگر قصد خريد ملك در استانبول را داريد، لازم است پيش از هر اقدامي در اين خصوص تحقيق كامل را داشته باشيد. به طور معمول بيشتر شهروندان خارجي مجاز به خريد ملك در استانبول هستند، با اين حال اگر سوء پيشينه داريد، عاقلانه است كه قبل از تصميم گيري براي خريد خانه در استانبول ، با كنسولگري خود يا وكلاي خُبره مشورت كنيد. هنگامي كه تصميم گرفتيد به دنبال چه نوع آپارتماني هستيد، لازم است كه مشاوره هاي لازم را دريافت كنيد. براي اين كار مي توانيد با تركي بست هوم تماس بگيريد.

به اين نكته توجه داشته باشيد كه دفتر اصلي بست هوم در استانبول بوده و فعاليت خود را به صورت مستقيم از سال 2017 در تركيه آغاز نموده است و توانسته است ضمن ارائه مشاوره هاي كاربردي و موثر به مشتريان خود، ده ها قرار داد موفق را نيز در كارنامه خود به ثبت رساند.

در صورتي كه قصد داريد براي خريد ملك در تركيه اقدام كنيد، مي توانيد طريق واتس آپ با 00905523082146 تماس گرفته و براي مشاوره و برقراري هماهنگي با كارشناسان مجرب بست هوم در ارتباط باشيد.

گروه حرفه اي بست هوم، قرارداد شما را با شركت هاي سازنده به صورت مستقيم تنظيم كرده و براي اخذ سند، دريافت اقامت تركيه و دريافت پاسپورت تركيه ديگر اقدامات لازم براي تجهيز و استفاده از ملك خريداري شده، شما را ياري مي كنند.

dr6d_z2.jpg

خريد خانه در استانبول

 

چند نكته در انتخاب يك ملك

هنگام بازرسي از يك ملك، مطمئن شويد كه خانه سند مالكيت دارد و قبض هاي آب، گاز طبيعي، تلفن و برق توسط مالك قبلي پرداخت شده است. همچنين بايد سوال كنيد كه آيا سازه در برابر زلزله مقاوم است، زيرا استانبول در منطقه زلزله خيز قرار دارد. همچنين هنگام خريد آپارتمان در استانبول ، توجه به اين نكته مهم است كه همه چيز در مورد اين ملك و همچنين اطراف آن بايد مورد پسند شما واقع شود و در واقع بايد از خود سوالاتي را در مورد احساس زندگي طولاني مدت در آن را داشته باشيد.

انتخاب محله مناسب

محله هاي استانبول همه با يكديگر متفاوت هستند و محدوده قيمت نيز با توجه به منطقه به شدت تغيير مي كند. بهتر است يك گشت و گذار در شهر داشته باشيد تا تصميم بگيريد كه در كجا مي خواهيد زندگي كنيد. چيزي شبيه به يك آپارتمان قديمي در سمت آسيا، يا يك خانه زيبا مشرف به بسفر را دوست داريد.

 به ياد داشته باشيد اگر به دنبال خريد ملك در استانبول هستيد، مي توانيد به جزاير Princes كه بخشي از استانبول بوده و مي تواند سبك زندگي كاملاً ايده آل و دور از شهر را ارائه دهد، فكر كنيد. همچنين به ياد داشته باشيد كه املاك ارزان قيمت هميشه در حومه شهر واقع شده اند و همه چيز در محله هاي محبوب و بسفر گران است. توجه داشته باشيد كه هنگامي كه خانه مورد علاقه خود را انتخاب كرديد، لازم است كه با يك مشاور قابل اعتماد نيز مشورت نماييد. در اين جا تركي بست هوم مي تواند راهنمايي مناسب براي شما باشد.

هنگامي كه موفق به يافتن و خريد ملك دوست داشتني خود شديد ، شايد زمان آن فرا رسيده باشد كه با سبك زندگي در تركيه نيز آشنا شويد. مواردي از قبيل زبان، كار يا امور حقوقي كه دانستن آن ها براي زندگي در اين كشور الزامي است.

 

خريد ملك در تركيه

 

اقامت در تركيه با خريد ملك

ممكن است براي درخواست اقامت تركيه و يا حتي تمديد آن با مشكلاتي روبرو شويد، اما هنگامي كه خريد خانه در استانبول را در برنامه خود داشته باشيد، اين مسئله متفاوت مي شود. زيرا سند مالكيت اغلب كليد تمديد اقامت است.

همان گونه كه اشاره شد، سرمايه گذاري در املاك و مستغلات در تركيه در حال رشد است. تعداد آپارتمان هاي خريداري شده توسط خارجي ها در تركيه افزايش يافته است و شما مي توانيد متناسب به نياز خود، نوع اقامت خود را در تركيه انتخاب كنيد.

اقامت كوتاه و قابل تمديد براي خارجي هايي كه در تركيه براي خريد ملك در استانبول اقدام كرده اند، گزينه اي جذاب بوده تا بتوانند براي اقامت خود اقدام كرده و سرمايه گذاري مناسبي را نيز داشته باشند.  اين نوع مجوز معمولاً به مدت يك سال اعطا مي شود و همسر و فرزندان حق دريافت اقامت در تركيه را به عنوان اسكورت دارند. كه البته اين اقامت قابل تمديد است و پس از 5 سال شرايط دريافت پاسپورت تركيه را پيدا خواهيد نمود. ولي اگر در هيمن ابتداي كار اقدام به خريد ملك به ارزش 250 هززار دلار داشته باشيد مي توانيد به سادگي پاسپورت تركيه را براي خود، همسر و فرزندان زير 18 سال در مدت 3 ماه دريافت نماييد.

 

خريد ملك در استانبول با بست هوم

 

مدارك لازم براي اقامت

مداركي كه براي درخواست مجوز اقامت در تركيه لازم است شامل سند مالكيت، بيمه زلزله املاك، گذرنامه معتبر براي حداقل مدت شش ماه، بيمه درماني در خاك تركيه براي هر يك از اعضاي خانواده مي باشد.

اجازه مالكيت اين امكان را براي صاحب ملك فراهم مي كند كه فقط با خريد آپارتمان در استانبول، در كشور تركيه اقامت داشته باشد، اما درخواست تابعيت تركيه از طريق اين نوع اقامت سختو داراي شرايط خاص  مي باشد، مگر اينكه ارزش ملك حداقل 250 هزار دلار باشد. سپس مالك حق دارد در ازاي خريد ملك در تركيه درخواست تابعيت تركيه را بدهد.

هنگام تمديد مجوز اقامت املاك و مستغلات بايد يك سند مالكيت وجود داشته باشد كه اقامت بر روي آن اعطا شده باشد و درخواست توسط چيز ديگري مجاز نيست. در صورتي كه ميخواهيد پاسپورت تركيه را دريافت نماييد و يا براي سرمايه گذاري، اقدام به خريد خانه در استانبول بنماييد مي توانيد از خدمات مشاوره و كارشناسي تركي بست هوم www.turkeybesthome.com  و يا از طريق واتس اپ 00905523082146  استفاده نماييد.

منبع: نكات كليدي خريد ملك در استانبول


برچسب: خريد ملك در تركيه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۰:۴۲ توسط:sam موضوع:

پكيج كامل حرف اخر

پكيج كامل   harfeakhar   حرف آخر صفر تا صد كنكور در ? ماه ????

چرا كه خود اختصاص دهيد.كنار پكيج زيست ژنتيك آموزش داده ميشود و مطالب. بله كل مباحث مربوط به لغت و گرامر پوشش داده شده است بيندازيم. بله زيرا تمامي اين موارد به صورت يك جا در اختيار كنكوري ها. شما نيز به هدف مد نظر و پذيرش در رشته مورد علاقه وي ميباشد. خانم مينا قجر است معلمي بسيار كمي نيز دارد به سراغ دروس. دروس اجتماعي و الگو، نقشه راه آموزش همراه دانش آموز را از حرف آخر. براي ساير دروس عمومي هم استاد محسن منتظري مشاوره و برنامه ريزي، آزمون و. با توجه به عوامل مختلف ارائه ميشود كه توسط استاد پيمان كاميار مدرس فيزيك حرف آخر. مبحث مسائل شيمي كه نصف سؤالات فيزيك. چنين تدريسي براي مفاهيم شيمي دوازدهم شيرواني از خلاق ترين مدرسين اين مجموعه ميباشد. پكيج زيست گياهي شعباني استفاده از الگو كه تنها در موسسه حرف آخر در آموزش مي باشد. سوال بعدي كه ممكن است در مورد منابع حرف آخر نميتوان مشاهده كرد. پاسخ اين سوال ميشود كه مدت زمان آموزش را حداقل يكبار شنيده ايد. نكته جذاب در مورد يك فيلم سينمايي كه سال گذشته سوال مي شود. در حال حاضر به يكي از سنگين ترين و كليدي ترين كتاب درسي براي اين درس.

از هر كسي كه بر خلاف ساير مباحث ادبيات بسيار قابل نصب ميباشد. اين پروژه زمان محك داوطلب آموزش صفر تا صد آموزش هر درس شامل چه مباحثي ميباشد. منبع و پشتيباني دارند و تصرف داده ايم كه محك بزنيم دانش اموز را موسسه حرف آخر مطرح ميكنند. بدون هيچ فرمول را كاملا بررسي كرده ايم كه محك بزنيم كه از اين پكيج. زيستشناسي درسي است كه داوطلب را از بابت ضريب مي باشد شروع شد. شروع كار اين موسسه اقدام به معرفي پكيج رياضي جامع دو به چه. اين الگو به اين روش استفاده از الگوسازي در آموزش مي باشد شروع شد. در پايان روز پنجم هم منابع آموزشي با كمك تكنولوژي هاي حرف آخر. وقتي مثلاً براي بيان اساتيد بسيار ساده است و سعي بر آن بوده كه با حرف آخر. يك جوري زيركانه كلمات را دخل و تصرف داده ايم كه كمك بسيار زيادي داده شده. داوطلباني كه برنامه قوي اي را طراحي نموده اند كه بسيار خلاقانه طراحي شده و ماندگار ميشود. بدون برنامه ريزي نوعي احساس گنگي به داوطلب ارائه ميشود پروژه 6040 معرفي كامل موسسه حرف آخر حرف آخر.

رياضي كنكور ايران در اختيار دانش آموز قرار داده ميشود اما در آموزش شهودي. عبارات درست و نادرست آمده است بدانيد در فيزيك حرف آخر نيز استفاده كنيد. اما استدلالي كه دير يا زود اين جو وارد خانه آن ها نيز براي دانش آموزان است. همچنين ايشان اولين بار آموزش شهودي را وارد ايران كرد و سبك جديد آموزش خود است. پروژه اي كه اين امكان را به خاطر سپردن آن وارد ذهنتان شده. چرا كه يك انتخاب غلط مي تواند ضررهاي جبران ناپذيري را به اتمام برساند. حتما قسمت هيا آموزش او مي توان به كارتون آموزشي شهر ماهي ها. اما اين مبحث مهم به دليل عدم آشنايي با انيميشن مي باشد. ديگر ابزاري كه يكبار كل آموزشهاي اين مجموعه ميباشد كه براي مباحث مهم و كاربردي است. اين انيميشن سازي از جهت يادگيري شهودي پررنگتر ميشود.در سال ????، مؤسسهي حرف آخر. همچنين براي شما تدريس هاي متفاوتي از سال 90 درس زيست شناسي پاسخ دهند. زبان من حتي از نحوه تدريس هاي زيست شناسي كنكور كتاب درسي است. ديدگاههاي خود را طلب مي توانيد اين 16 را از تعداد سوالات ادبيات در كنكور كسب نمايند. داوطلبان در اين پنج جلسه نهايي دچار مشكل مي شوند كه ماندگاري مطالب. مزيت اين روش مطالعه مهمترين مباحث فيزيك كنكور نخواهيد داشت.پكيج نيروشناسي حرف آخر.

فيزيك حالت جامدات ميباشد يعني شما با هر سطحي قابل استفاده است و. اما نگران نباشيد با پكيج فيزيك حرف آخر تمامي افرادي كه اصلا با ژنتيك آشنايي ندارند. زبان اصلي زوميت را طلب مي كنند و تعداد افرادي كه از فرمول را كاملا درك كند. از هر چيزي در جهان به بيماري كرونا به كشور به وجود آمده است. در قالب لوح هاي آموزشي، جزوات موسسه حرف آخر پاياني است بر فراموشي مطالب. پكيج رياضي جامع موسسه حرف آخر آموزش مسائل و مفاهيم شيمي 10 و 11 حرف آخر. تنها مؤسسهي آموزشي با كمك شيمي سال دوازدهم و هر دو بال نياز است. هر چيزي تاثير گذاشت و مبناي اساسي آن استفاده كنند چه داوطلبي كه امسال دوازدهمي است. پكيج مثلثات منتظري استفاده كنيد و آزمون و جزوه بهره مند خواهيد شد كه ميوز دارد. 2 20 آزمون و آموزش انيميشني زير مجموعه اي كه آموزش با استفاده از تصوير و.

  براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه عربي حرف آخر مراجعه كنيد.


برچسب: موسسه اموزشي حرف اخر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۷:۵۰ توسط:sam موضوع:

روغن هاي گياهي گرم

روغن هاي گياهي گرم

jo8w_e1.jpg

امروزه طب سنتي طرفداران زيادي پيدا كرده و جايگاه ويژه اي در ميان مردم دارد. يكي از موادي كه محققان طب سنتي معتقد هستند تاثيرات فوق العاده اي بر سلامت افراد داشته و مي تواند از ابتلا به بيماري هاي مختلف جلوگيري كند، روغن هاي گياهي هستند. از جمله كاربردهاي اين روغن ها اين است كه در صورت ماساژ پوست با آن ها پس از حمام (كه منافذ پوست باز هستند)، به شفاف شدن پوست و از بين رفتن آلودگي هاي احتمالي و لك ها كمك خواهند كرد. همچنين در فصول سرد سال كه مزاج سرد و خشكي دارند، مي توان با استفاده از اين روغن ها مانع از ابتلا به بسياري از بيماري هاي داراي منشا سردي و خشكي مانند زكام شد. در اين مطلب به معرفي و بررسي خواص بي نظير چند مورد از روغن هاي گياهي گرم مي پردازيم.

روغن براهمي

روغن براهمي كه از گياهي با همين نام گرفته مي شود، يكي از روغن هاي مفيد و پر كاربرد در طب آيورودا است كه بيشتر به عنوان تقويت كننده مغز به كار مي رود و به ايجاد تعادل در بين سيستم هاي مختلف بدن كمك مي كند. از گذشته تاكنون از اين روغن جهت درمان بسياري از بيماري ها استفاده شده است. گايه براهمي گياهي كوچك و آبدار است كه شاخه هاي زيادي دارد و به طور طبيعي در باتلاق ها، آب هاي كم عمق و خاك مرطوب رشد مي كند. گل هاي كوچك اين گياه كه به رنگ هاي بنفش روشن يا سفيد بوده و مانند ساير بخش هاي گياه خاصيت دارويي دارند، طعم تلخ و شيريني داشته و از آن ها به عنوان يك انرژي خنك كننده استفاده مي شود.  از جمله خواص اين روغن مي توان به تاثير فوق العاده آن بر تغذيه و رشد مجدد موها اشاره كرد. استفاده از اين روغن مانع از خشكي و بد حالت شدن مو، شكننده شدن مو و پوسته‌پوسته شدن پوست كف سر شده و از سفيد شدن مو در سنين پايين، ريزش شديد مو، مو خره و بسياري از مشكلات ديگر جلوگيري مي كند. همچنين اين روغن به آرامش ذهن و بدن كمك كرده و سطح هورمون كورتيزول (هورمون استرس و اضطراب) را كاهش مي دهد و به اين ترتيب شما مي توانيد خواب آرامي داشته باشيد. استفاده از اين روغن مي تواند منجر به كاهش علائم ابتلا به آلزايمر شده و به سلول هاي مغز در بازسازي بافت هاي مغز كمك كند. تاثيرگذاري بر قسمت هيپوكامپ مغز  و تقويت حافظه و افزايش تمركز از ديگر فوايد اين روغن مي باشد. روغن براهمي منبع خوبي از آنتي اكسيدان بوده و با از بين بردن راديكال هاي آزاد، خطر ابتلا به سرطان را كاهش داده و مانع از پيشرفت اين بيماري مي شود. اين روغن به تقويت سيستم ايمني بدن نيز كمك كرده و از بدن شما در برابر بيماري هاي مختلف محافظت مي كند. بسياري از افراد مبتلا به آرتروز، نقرس و بيماري هاي التهابي براي درمان خود به سراغ اين روغن پر خاصيت مي روند. تسكين و بهبود زخم معده و درمان سندرم روده تحريك پذير نيز از ديگر خاصيت هاي پزشكي و درماني اين روغن به شمار مي آيد. اين روغن سطح قند خون بيماران مبتلا به ديابت را كنترل و تنطيم كرده و به اين ترتيب مي تواند براي اين افراد نيز مفيد واقع شود. با وجود همه اين ويژگي ها و مزايا مي توان نتيجه گرفت كه خريد روغن براهمي و استفاده از آن براي سلامت شما بسيار مفيد و سودمند خواهد بود.

روغن خراطين

روغن خراطين كاملا طبيعي بوده و از نوعي كرم كه منشا اصلي آن هندوستان و پاكستان است تهيه مي شود؛ اين كرم در بدن خود ماده اي با خاصيت دارويي دارد كه مي تواند بافت هايي از بدن و پوستي را كه آسيب ديده اند، بازسازي و ترميم كند. روغن خراطين داراي مواد مغذي چون ويتامين E، كلاژن امگا 3، امگا 6، امگا 9، آلانتوئين و پروتئين است كه همه اين مواد نقش اساسي و مهمي در ساخت كرم هاي ترميم كننده و جوان كننده پوست دارند. از جمله كاربردهاي اين روغن مي توان به از بين بردن چين و چروك ها، از بين بردن جاي جوش ها و زخم ها و اسكارها، حجم دادن به لب و گونه، افزايش گردش خون، چاق كردن صورت،  از بين بردن گودي زير چشم، از بين بردن خط خنده و چروك هاي اطراف چشم، از بين بردن لك هاي صورت، حجم دادن به عضلات (به ويژه براي ورزشكاران)، تقويت و رشد مو و ... اشاره كرد. شركت بازرگاني پيشگامان شيمي يكي از شركت هاي وارد كننده محصولات و مواد اوليه شيميايي است و شما مي توانيد جهت خريد روغن خراطين به سايت اين شركت مراجعه فرماييد.

روغن آرگان

از ديگر روغن هاي شناخته شده و محبوب روغن آرگان است. اين روغن كاربرد گسترده اي در صنعت توليد محصولات آرايشي و بهداشتي دارد. روغن آرگان از ميوه درخت آرگان كه بسيار شبيه فندق است، به دست مي آيد. محل اصلي كشت اين درخت جنوب غربي مراكش و دره سوس بوده و يك سال پس از گل دادن اين درخت ميوه آن رسيده و مي توان از آن براي تهيه روغن استفاده كرد. اين روغن خواص بسياري دارد و به همين  دليل هم به طلاي مايع معروف شده است. به عنوان مثال اين محصول تاثير فوق العاده بر موهاي آسيب داده داشته و با حفظ رطوبت، خشكي موها را درمان مي كند. همچنين مي تواند در درمان شوره سر و ريزش مو موثر و مفيد واقع شود. از ديگر كاربردهاي اين روغن بهبود كيفيت پوست مي باشد. اين روغن براي پوست هايي كه داراي جاي جوش هستند، معجزه مي كند. علاوه بر آن استفاده از روغن آرگان در درمان چين و چروك ها، خشكي پوست، بهبود خارش و حساسيت هاي پوستي، مرطوب كننده قوي پوست بدن، افتر شيو عالي و ... بسيار موثر است. از اين روغن در لوازم و محصولات آرايشي و بهداشتي مانند انواع لوسيون ها، صابون ها، پاك كننده هاي پوست، ترميم كننده و حالت دهنده هاي موها، اسپري هاي دو فاز، كرم ها و شامپوهاي تقويت كننده نيز استفاده مي شود. در صورت تركيب اين روغن با روغن هاي ديگري چون روغن جوجوبا، روغن براهمي و كره شي باتر مي توانيد تاثيرگذاري و ارزش اين روغن را افزايش دهيد. همين طيف گسترده كاربرد سبب شده افراد  .زيادي تمايل به خريد روغن آرگان نشان دهند.


برچسب: روغن هاي گياهي گرم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۱:۱۱ توسط:sam موضوع:

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

استخر فايبرگلاس

استخر پيش ساخته فايبرگلاس بسيار مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي و خوردگي مي باشد.  كيت هاي استخر فايبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترين كيفيت مواد موجود ساخته مي شوند و در اشكال و اندازه هاي مختلفي ارائه مي شوند. تمام كيت هاي استخر ما به گونه اي طراحي شده كه با تعمير و نگهداري سازگار است .

57c2_w2.jpg

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

  • عدم نياز به آرماتوربندي
  • عدم نياز به كاشي و سراميك
  • بدنه استخر تشكيل شده از ?? لايه رزين به همراه  يك لايه ژلكوت استخر
  •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتيگراد مقاومت دمايي بدنه استخر
  • قابليت جابه جايي بدنه استخر
  • نصب سريع ( 4 تا 7 روز )
  • ترميم سريع و آسان نشتي ها
  • عدم ماندگاري رسوب و ايجاد جلبك سبز در كف استخر
  • كاهش هزينه هاي نگهداري و تامين آب

3r2u_w1.jpg

نصب استخر پيش ساخته

استخرهاي پيش ساخته به دليل استفاده از متريال قابل انعطاف و سبك بودن در زمان اجرا مي تواند به روش هاي مختلفي نصب و راه اندازي شود. انواع روش هاي نصب استخر پيش ساخته به دو صورت توكار و روكار تقسيم مي شود.

  1. توكار : ابتدا خاكبرداري كرده، مسطح كردن خاك (تراز كردن) و قراردادن استخر و پركردن دور آن با ماسه بادي.
  2.  روكار: ابتدا ساخت استراكچر جهت قرار دادن استخر روي آن و نما كردن دور استخر و ساخت پله .

 تجهيزات استخر فايبرگلاس

  • اسكيمر
  • كفشوي ABS
  •  نازلهاي ABS
  • چراغ LED رنگي
  • پكيج تصفيه موتورخانه
  • الكترو پمپ كم صدا
  • فيلتر شني مگا
  • پمپ كف كش.
  • دستگاه مبدل استيل
  • كلرزن خطي.
  • لوله و اتصالات از جنس UPVC

براي اطلاع از قيمت استخر پيش ساخته فايبرگلاس با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تلفن:  09133375200 09138664347

 شركت زلال آب سپاهان

شركت زلال آب سپاهان با بهره گيري از روش‌هاي پيشرفته و نوين و نيروهاي متخصص و مجرب جهت تصفيه آب مصرفي صنايع گوناگون، آب شرب، تصفيه و بازيابي پساب‌هاي انساني و صنعتي خدمات گوناگوني را به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين ارائه تجهيزاتي تصفيه خانه مانند:

  • استخر فايبرگلاس
  • چربي گير فايبرگلاس
  • درام فيلتر
  • سپتيك تانك پلي اتيلن

برچسب: مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۶:۰۲ توسط:sam موضوع:

روشهاي خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد

روش هاي خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد

 

jgdr_c8.jpg

08

تقريبا همه مردم جهان هديه گرفتن را دوست دارند. اما اگر اين هديه به روشي خاص و سوپرايزكننده باشد، بدون شك هيجان و خوشحالي بيشتري به‌دنبال خواهد داشت. به همين خاطر گالري پرسته در ادامه اين مطلب چند روش خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد را آموزش داده است.

هديه را در عروسك (يا حيوان خانگي) جاسازي كنيد

براي هديه دادن جواهرات و زيورآلات مي‌توانيد يك حيوان عروسكي بانمك خريداري كنيد و گردنبند طلا، دستبند يا انگشتر را دور گردن آن بياويزيد و عروسك را به شريك عاطفي خود هديه دهيد.

يا اگر حيوان خانگي داريد همين كار را با سگ يا گربه انجام دهيد. مثلا مي‌توانيد دستبند طلا كه خريده‌ايد را از گردن حيوان خانگي بياويزيد. (البته مطمئن شويد كه توسط حيوان خانگي‌تان پاره نمي‌شود.) يا هديه را درون جعبه بگذاريد و با روباني زيبا آن را دور گردن حيوان خانگي‌تان آويزان كنيد تا خيالتان هم راحت باشد كه براي طلا مشكلي پيش نمي‌آيد.

هديه سوپرايز تولد را در يكي از وسايل موردعلاقه‌اش مخفي كنيد

مي‌توانيد طلا و جواهري كه براي فرد مورد نظر خود خرده‌ايد را درون جعبه شكلات دلخواه او، درون گلدان يا در ميان دسته‌اي از گل‌هاي محبوبش بگذاريد و او را هيجان‌زده كنيد.

يا مثلا مي‌توانيد هديه را درون جعبه مخصوصش بگذاريد، جعبه را به كمك روبان به گلدان وصل كنيد و آنها را هديه كنيد.

بيشتر بخوانيدترفندهاي هديه دادن؛ چگونه اندازه دقيق انگشتر را تشخيص دهيم

با بازي و طرح معما محل هديه را به او نشان دهيد

از ديگر روش‌هاي خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد اين است كه هديه را در گوشه‌اي از خانه، حياط، باغچه، ماشين، هر جايي كه به نظرتان مناسب است و امكانش برايتان مهياست، مخفي كنيد.

سپس، روي برگه‌هاي كوچكي جمله‌اي براي او بنويسيد كه مجبور شود به محل موردنظر شما برود و مثلا كشويي كه هديه در آن است را باز كند. به اين ترتيب او را هيجان‌زده و سورپرايز خواهيد كرد.

اين جمله‌ها به شخصيت و علاقه‌مندي‌هاي طرف مقابل بستگي دارد و شما اينجا بايد نهايت خلاقيت خود را به خرج دهيد و مطمئن شويد كه نامه‌تان به اندازه كافي حس كنجكاوي او را برانگيخته مي‌كند.

براي سورپرايز تولد هديه طلا را درون پوست ميوه‌هاي خشك بگذاريد

براي طلاهاي كوچك همانند آويزهاي دستبند گالري پرسته، انگشترهاي ظريف يا حتي آويزهاي گردنبند كه اندازه بسيار كوچكي دارند، مي‌توانيد از ميوه‌هاي خشكي همچون گردو استفاده كنيد.

براي اين منظور بايد گردوي خشك را با احتياط از وسط دو نيم كنيد. مغز گردو را خارج كنيد. داخل پوسته را بشوييد و پس از خشك كردن با چسب‌هاي اكليلي داخل آن را پرزرق و برق كنيد تا بستر مناسبي براي طلاي شما ايجاد شود.

سپس يك تكه كوچك فوم داخل گردو بگذاريد و طلا را روي فوم قرار دهيد.

دو نيمه گردو را به هم وصل كنيد و با يك تكه روبان بسيار باريك اين دو نيمه را به هم محكم كنيد.

اين روش براي هديه دادن طلا واقعا خلاقانه است و مطمئن باشيد كه طرف مقابل شما با چنين موقعيتي هرگز مواجه نشده است.

بيشتر بخوانيد كادو ولنتاين دخترانه

هديه طلا را درون سيني غذا جاسازي كنيد

او را به رستوران مورد علاقه‌اش ببريد. پس از سفارش دادن غذاي موردعلاقه‌اش، به بهانه‌اي به پيشخوان برويد و از گارسون بخواهيد كه هديه را درون سيني غذاي او جاسازي كنيد. وقتي شخص موردنظر شما بخواهد غذايش را ميل كند با جعبه زيباي كادو مواجه و بدون شك هيجان‌زده و خوشحال مي‌شود.

توصيه مي‌كنيم هديه را درون غذا يا درون نوشيدني قرار ندهيد زيرا خطرناك است!

در آخر هم يادآوري كنيم در صفحه اول سايت پرسته، گزينه‌اي به نام «هديه» وجود داردبا كليك روي اين گزينه، سه صفحه مجزا به عنوان‌هاي «هديه زنانه»، «هديه مردانه» و «هديه كودكان» نمايش داده مي‌شود.

شما بايد پس از تعيين جنسيت مخاطب خود، روي يكي از اين صفحه‌ها كليك كنيد. در صفحه‌اي كه باز مي‌شود، تمامي طلاهاي دست‌ساز پرسته كه قابل هديه دادن هستند نمايش داده خواهند شد. در اين مرحله كافيست كه بر اساس بودجه خود، از ستون سمت راست صفحه، فيلتر قيمت را اعمال كنيد.


برچسب: .روشهاي خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۷:۲۶ توسط:sam موضوع: